دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم)

با سلام خدمت دوستان گرامی شما می توانید نسبت به مطالعه و دریافت فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم) اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم)

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-کانون-های-اصلاح-و-تربیت(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم) د 34 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از پیشینه پژوهش و مبانی نظری:

تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در جهان
تعداد مردم فقیر و بی‌بضاعت (که بسیاری از آنها کودکان بودند) درگیر در گدایی، فحشا، و جرایم خرد در لندن آنقدر زياد شده بود كه در سال 1556میلادی یک مؤسسه كه به‌طور خاص برای کنترل این افراد طراحي شده بود، يعني دارالتأديب، تأسيس شد. بااین‌حال، جرایم نوجوانان و گدایی محدود به لندن نبودند. در نتیجه، مجلس در سال 1576 میلادی قانوني را تصويب كرد که باعث ايجاد مؤسسات مشابه در هر يك از شهرهاي انگلستان شد. ساختار مؤسسات و مدل دارالتأديب در سطح قاره گسترش یافت. در سال 1595، بهترین مؤسسه، مركز بازپروري آمستردام بود كه به‌طوركلي برای رسيدگي به مشکل جرایم نوجوانان تأسیس شده بود. هدف اين مؤسسه و نهادهای مشابه اين بود كه كم‌كم نظم و انضباط را القاء نموده و به جوانان بياموزند كه يك عضوِ مؤثر و سخت‌كوشِ جامعه باشند ( 15 ) . در نیمه ی دوم قرن 17 میلادی دانشمندان و نویسندگان طرز اجرای مجازات ها و وضع زندان ها را شدیدا مورد انتقاد قرار داده ، اصلاح و تربیت اطفال بزهکار را در موسسات تربیتی پیشنهاد نمودند . به پیروی از عقاید مذکور در سال 1623 در شهر ناپل ( ایتالیا ) اولین زندان برای تفکیک و طبقه بندی زندانیان از لحاظ سن احداث گردید . در سال 1667 در شهر فلورانس ( ایتالیا ) اولین زندان به روش انفرادی جهت نگهداری اطفال تاسیس شد . در سال 1672 در فرانسه طبق فرمان پادشاه ، اطفال ولگرد که از لحاظ جسمی قدرت پاروزنی در کشتی را نداشتند به بیمارستان های خاص اعزام شدند . در سال 1703به امر پاپ کلمان XI در رم ، کانون اصلاح و تربیت سن میشل  افتتاح شد . در این کانون ، جوانان به صورت دسته جمعی کار می کردند و شب ها در سلول ( خوابگاه انفرادی ) به سر می بردند و در بالای درب ورودی این زندان این چنین حک شده بود:  ' اگر با کار و انضباط نتوانیم محکومین را اصلاح و تربیت کنیم ، حبس کردن آنان به عنوان مجازات بی فایده است ' . در سال 1735 م به دستور پاپ کلمان XII ، اولین دارالتادیب برای نگهداری دختران بزهکار در رم بنا گردید ( 4 ) . در سال 1788 در انگلستان ، اولین کانون اصلاح و تربیت جهت نگهداری اطفال افتتاح گردید....

تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در ایران
مساله کودکان معارض قانون نخستین بار در سال 1338 به صورت قانونی و عملی مورد توجه قانون گذار ایرانی قرار گرفت و در همان سال قانون مربوط به تشکیل دادگاه اطفال بزهکار به تصویب رسید . ماده ی 1 این قانون به تاسیس دادگاه اطفال اشاره کرده است و مطابق ماده 22 این قانون (( در مقر هر دادگاه اطفال وزارت دادگستری یک کانون اصلاح و تربیت برای اجرای این قانون تاسیس می نماید  )) . ساختمان اولین کانون اصلاح و تربیت ایران ، 9 سال پس از تصویب این قانون در سال 1347 در شمال غرب تهران تهران ، انتهای شهر زیبا ، در کوی کن تاسیس گردید . در سال های بعد در مشهد و اهواز نیز کانون های اصلاح و تربیت باامکانات کمتر تشکیل شدند  ( 58 ) . این روند ادامه یافت و در سایر استان ها کانون های اصلاح و تربیت با الگوگیری از کانون اصلاح و تربیت استان تهران تاسیس گردیدند ، با این تفاوت که کانون اصلاح و تربیت تهران در ابعاد وسیع تری به نسبت سایر کانون های اصلاح و تربیت کشور احداث گردیده است و بخش قابل توجهی از بازدیدهایی که از سوی مجامع حقوق بشر انجام می گیرد ، از کانون اصلاح و تربیت تهران می باشد ( 2 ) و این روند ادامه یافت به طوری که در سال 1376 ، 6 کانون اصلاح و تربیت ، تا سال 1385، 23 کانون اصلاح و تربیت و اکنون (در سال1392) 29 کانون اصلاح و تربیت در سطح استان های کشور وظیفه نگهداری و اصلاح و تربیت اطفال و نوجوانان بزهکار را بر عهده دارند و در 2 استان فاقد کانون اصلاح و تربیت ، ( استان های سمنان و آذربایجان شرقی ) نوجوانان بزهکار را در بندهای جوانان زندان ها نگهداری می کنند  (13) . کانون اصلاح و تربیت مرکز نگهداری ، تهذیب و تربیت اطفال و نوجوانانی است که به علت ارتکاب بزه محکوم شده اند . كودكان و نوجوانان معارض قانون به خاطر رفتار یا انجام اعمالی به تشخیص دادگاه صالح به كانون اصلاح و تربیت تحویل می‏شوند. این مراكز در ورود مددجو و صدور حكم آزادی نقشی ندارد، و دادگاه آن را تعیین می‏نماید . کانون اصلاح و تربیت استان تهران ، به موجب قانون تبدیل شورای سرپرستی زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به « سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی » مصوب 17 / 11 / 64 و ماده 18 آیین نامه قانونی مقررات اجرایی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مصوب    7 / 1 / 72 تحت نظارت سازمان زندان ها اداره و نگهداری می شود . در مهرماه 1378 ، به دستور ریاست سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و مدیر کل اداره کل زندان های استان تهران و با همکاری کانون اصلاح و تربیت ، در ضلع شمالی کانون، مکانی برای نگهداری دختران بزهکار تعبیه شد . بدین ترتیب نوجوانان دختر معارض قانون که تاقبل از این تاریخ در زندان ها به همراه مجرمین بزرگسال نگهداری می شدند به کانون تهران منتقل گردیدند  ( 58 ) . از مهمترین اهداف تأسیس كانون اصلاح و تربیت جداسازی نوجوانان بزهکار از مجرمین بزرگسال ، تربیت و تهذیب طفل بزهکار و اقدامات تربیتی درباره او تا مرحله باز توانی است و تا زمانی ادامه می یابد که بتواند فرد شایسته ای شود ( 11 ) و ( 5 ) .

معرفی کانون اصلاح و تربیت استان تهران
کانون اصلاح و تربیت تهران به عنوان اولین ، بزرگترین و مجهزترین کانون کشور در زمینی به مساحت تقریبی ٤٠ هزارمترمربع احداث و دارای محل اسكان، ساختمان اداری، روانشناسی، مددكاری، بهداری، آشپزخانه، سالن غذاخوری، سالن ملاقات، كارگاههای فنی‏حرفه‏ای، آموزشگاه، كتابخانه، ورزشگاه و استخر می‏باشد.

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت به شرح زیر می باشد:
تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در جهان
2 – 6 – 2  تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در ایران
2 – 7  انواع موسسات اصلاحی - تربیتی نوجوانان معارض قانون
2 – 7 – 1 محیط نگهداری بسته
2 – 7 – 2 محیط نگهداری نیمه باز
2 – 7 – 3 محیط نگهداری باز
2 – 8 پاسخ اجتماعی به نوجوانان معارض قانون در ایران
2 – 8 – 1 سن مسوولیت کیفری نوجوانان معارض قانون در ایران
2– 9 معرفی کانون اصلاح و تربیت استان تهران
2 – 9 – 1  واحد های تشکیل دهنده کانون
2 – 9 – 1- 1 : واحد مدیریت کانون
2 – 9 – 1- 2 : واحد مددکاری و خدمات اجتماعی
2 – 9 – 1 – 3 : واحد فرهنگی کانون
2 – 9 – 2  کارکردهای کانون اصلاح و تربیت
2 – 9 – 2 – 1  ) اقدامات تامینی                 
2 – 9 – 2 – 2 ) اقدامات تربیتی و اصلاحی    
2 – 9 – 2 – 3  ) اقدامات رفاهی                 
2 – 9 – 2 – 4  ) مراقبت های پس از آزادی     
2 – 9 – 2 – 1  ) اقدامت تامینی کانون اصلاح و تربیت عبارت است از :
 2 – 9 – 2 – 3  ) اقدامات رفاهی 
2 – 9 – 2 – 4  ) مراقبت های پس از آزادی 
2 – 9 – 3 برنامه روزانه مددجویان در کانون اصلاح و تربیت استان تهران
2 – 9 – 3 – 1 برنامه روزانه مددجویان دختر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران به شرح زیر است 
2 – 9 – 3 – 2  برنامه ی روزانه ی مددجویان پسر کانون اصلاح و تربیت استان تهران به شرح زیر است
2 – 10 واژه شناسی نظام زندان بانی
2 – 10 – 1 حبس
2 – 10 – 2 خودزنی
2– 10 – 3 ملاقات در زندان
2 – 10 –3 – 1 انواع ملاقات در زندان :
منابع

چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و آماده پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.

توضیحات: پرداخت توسط همه کارتهای عضو شتاب در درگاه بانک پاسارگاد امکان پذیر است. شما پس از خرید (مبانی نظری و پیشینه نظری پژوهش  کانون های اصلاح و تربیت) سریعآ لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود کنید.

نکته: شما می توانید هرگونه سوال را با مسئول پژوهش نگین فایل در میان بگذارید
.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مباني نظري و پيشينه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت دانلود مباني نظري کانون های اصلاح و تربیت مباني نظري پايان نامه کانون های اصلاح و تربیت ادبيات نظري کانون های اصلاح و تربیت چارچوب نظري کانون های اصلاح و تربیت چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق ک

مطالب مرتبط

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم)


دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از

ایدئولوژی طبيعت از نگاه غرب

پاورپوینت عمارت ملا لطف الله شيخ الاسلام سنندجي (موزه)

پیشینه تحقیق نظریه های امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و سوابق تحقیق عملکرد مالی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف اعتیاد و سازگاری و ناسازگاری زناشویی (فصل 2)

تحقیق بررسی رابطه بين هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیران

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های عشق ورزی(فصل دوم پایان نامه)

دانلود مبانی نظری و پژوهش نظری مفهوم تسهیم دانش(فصل دوم پایان نامه)